תפריט ניווט באתר


הפעל מיקרופון

ביצוע פעולות באתר על ידי פקודות קוליות

קורא מסך

הקראת טקסטים על ידי לחיצה על הטקסט המבוקש

פרופיל עזר ל ADHD

מיקוד התוכן באתר בצורה ברורה וקריאה


שינוי גדלים באתר
0 %


0 %


0 %


0 %



יישר טקסט

צבע סמן עכבר


שינוי צבעי האתר







עזרי קריאה

ניגודיות

עזרים נוספים
× השאר טלפון ומדריך יצור איתך קשר בדקות הקרובות
הַצְהָרַת נְגִישׁוּת
X

מָבוֹא

בְּיָמֵינוּ, כְּשֶׁהָאִינְטֶרְנֵט מְשַׁמֵּשׁ לִדְבָרִים רַבִּים בְּחַיֵּי הַיּוֹם יוֹם, אֵצֶל רֹב בְּנֵי הָאָדָם, חָלָה חוֹבָה לְהַנְגִישׁ כָּל אֲתָר וְאֲתָר עַל מְנַת לְאַפְשֵׁר חֲוָיַת גְּלִישָׁה נוֹחָה.
יֶשְׁנָם אֲנָשִׁים אֲשֶׁר שִׁמּוּשׁ בַּאֲתָרִים נַעֲשָׂה עֲבוּרָם קָשֶׁה עַד בִּלְתִּי אֶפְשָׁרִי, עֵקֶב מֻגְבָּלוּיוֹת שׁוֹנוֹת.
בְּעִקְבוֹת כָּךְ, אָנוּ עוֹשִׂים כָּל מַאֲמָץ אֶפְשָׁרִי עַל מְנַת לְקַדֵּם וּלְהַנְגִישׁ אֶת הָאֲתָרִים לְכֻלָּם.
הַחָזוֹן שֶׁלָּנוּ הוּא שֶׁכָּל אָדָם בַּאֲשֶׁר הוּא יוּכַל לִבְחֹר מַהִי הַדֶּרֶךְ הַקַּלָּה בְּיוֹתֵר עֲבוּרוֹ לִגְלֹשׁ בָּאִינְטֶרְנֵט, וְאָנוּ נוּכַל לְסַיֵּעַ בְּיָדוֹ.
הַדֶּרֶךְ שֶׁלָּנוּ הִיא לִזְכֹּר, לְכֹל אָדָם מַגִּיעַ שִׁוְיוֹן. וְאָנוּ נַעֲשָׂה הַכֹּל עַל מְנַת לְהַגִּיעַ לְכָךְ.

כֵּיצַד עוֹבֶדֶת הַהַנְגָּשָׁה בָּאֲתָר?

בָּאֲתָר הֻטְמַע תּוֹסַף נְגִישׁוּת שֶׁל חֶבְרַת עוֹשִׂים שִׁוְויוֹן. עַל מְנַת לְאַפְשֵׁר לַמִּשְׁתַּמֵּשׁ לִבְחֹר בְּאֶפְשָׁרוּיוֹת צְפִיָּה וּגְלִישָׁה נוֹחוּת יוֹתֵר.
בְּאֲתָר זֶה בֻּצְּעוּ הַתְאָמוֹת נְגִישׁוּת עפ"י הַמְלָצוֹת הַתֶּקֶן הַיִּשְׂרְאֵלִי 5568 בְּרָמָה AA וּמִסְמָךְ WCAG2.0 הַבֵּינְלְאֻמִּי.

בְּעֵת לְחִיצָה עַל סַמָּן הַתֹּסֶף יִפָּתַח תַּפְרִיט הַנְּגִישׁוּת.


לְנִוּוּט קַל וּמָהִיר בָּאֲתָר בְּעֶזְרַת הַמִּקְלֶדֶת, יֵשׁ לְהַפְעִיל אֶת לַחְצָן "נִוּוּט מִקְלֶדֶת" בַּתַּפְרִיט, וּלְהֵעָזֵר בְּמַקָּשִׁים הַבָּאִים:
לְנִוּוּט בֵּין כַּפְתּוֹרִים יֵשׁ לִלְחֹץ עַל מַקַּשׁ B בַּמִּקְלֶדֶת.
לְנִוּוּט בֵּין טְפָסִים יֵשׁ לִלְחֹץ עַל מַקַּשׁ F בַּמִּקְלֶדֶת.
לְנִוּוּט בֵּין כּוֹתָרוֹת יֵשׁ לִלְחֹץ עַל מַקַּשׁ H בַּמִּקְלֶדֶת.
לְנִוּוּט בֵּין תַּפְרִיטִים יֵשׁ לִלְחֹץ עַל מַקַּשׁ M בַּמִּקְלֶדֶת.
לְנִוּוּט בֵּין תְּמוּנוֹת יֵשׁ לִלְחֹץ עַל מַקַּשׁ G בַּמִּקְלֶדֶת.

נִתְקַלְתֶּם בִּבְעָיָה?

בְּמִדָּה וְלֹא מַצָאתֶם אֶת הַתֹּכֶן שֶׁחִפַּשְׂתֶּם בָּאֲתָר אוֹ שֶׁהִנְּכֶם מְעֻנְיָנִים בְּעֶזְרָה מִנָּצִיג שֵׁרוּת, תּוּכְלוּ לְהַקִּישׁ f4 וְתִפָּתַח חַלּוֹנִית לְהַשְׁאָרַת פְּרָטִים. הַשְׁאִירוּ שָׁם וְטֵלֵפוֹן וּנְצִיג מִטַּעֲמֵנוּ יִצֹּר אִתְּכֶם קֶשֶׁר.
בְּנוֹסָף, נִתָּן לִלְחֹץ עַל "כַּפְתּוֹר מְצוּקָה" בַּתּוֹסָף ( נִמְצָא בְּתַחְתִּית הַתֹּסֶף) עַל מְנַת לְחַיֵּג אוֹ לִשְׁלֹחַ הוֹדָעָה מְהִירָה. בְּעֵת שִׁמּוּשׁ בַּמַּחְשֵׁב יֵשׁ לִלְחֹץ עַל הַכַּפְתּוֹר הָאָדֹם כְּדֵי לְהוֹרִיד הִתְחַבְּרוּת מֵרָחוֹק.

מָה בְּתַפְרִיט הַנְּגִישׁוּת?
  • נִוּוּט מָהִיר בֵּין הַדַּפִּים הַמֶּרְכָּזִים בָּאֲתָר.
  • הַתְאָמַת גֹּדֶל הַגּוֹפָן בָּאֲתָר.
  • שִׁנּוּיֵי רֶוַח הַתָּוִים בָּאֲתָר.
  • שִׁנּוּיֵי רֶוַח בֵּין הַשּׁוּרוֹת בָּאֲתָר.
  • הַגְדָּלַת תְּצוּגַת הָאֲתָר.
  • הַתְאָמַת מִקּוּם הַטֶּקְסְטִים בָּאֲתָר (ימִין/שְׂמֹאל/מֶרְכָּז).
  • שִׁנּוּי צִבְעֵי הַכּוֹתָרוֹת/ הָרְקָעִים/ הַטֶּקְסְטִים בָּאֲתָר.
  • צֶבַע סַמַּן עַכְבָּר - שִׁנּוּי סַמָּן הָעַכְבָּר ל: גָּדוֹל וְשָׁחֹר/ גָּדוֹל וְלָבָן.
  • גּוֹפָן קָרִיא- שִׁנּוּי הַפוֹנְט לְפוֹנְט קָרִיא יוֹתֵר.
  • הַדְגָּשַׁת כּוֹתָרוֹת - הַדְגָּשַׁת כֹּל הַכּוֹתָרוֹת בָּאֲתָר.
  • הַדְגָּשַׁת קִשּׁוּרִים - הַדְגָּשַׁת כָּל הַקִּשּׁוּרִים בָּאֲתָר.
  • הַגְדָּלַת טֶקְסְטִים - הַצָּגַת הַטֶּקְסְטִים בָּאֲתָר בְּחַלּוֹנִית צָפָה בְּעֵת מַעֲבָר.
  • תּוֹמֵךְ קְרִיאָה - הוֹסָפַת סַמָּן וִירְטוּאָלִי עַל מְנַת לַעֲקֹב אַחֲרֵי מִקּוּם הַמִּשְׁתַּמֵּשׁ בָּאֲתָר.
  • תּוֹמֵךְ מִקּוּד - הַדְגָּשַׁת אֵזוֹר מְסֻיָּם בָּאֲתָר בְּעֵת מַעֲבָר.
  • נִגּוּדִיּוּת כֵּהֶה - שִׁנּוּיֵי צִבְעֵי הָאֲתָר לַבָּהִיר עַל גַּבֵּי רֶקַע כֵּהֶה.
  • נִגּוּדִיּוּת בְּהִירָה - שִׁנּוּי צִבְעֵי הָאֲתָר לַכֵּהִים עַל גַּבֵּי רֶקַע בָּהִיר.
  • נִגּוּדִיּוּת גְּבוֹהָה - שִׁנּוּי צִבְעֵי הָאֲתָר לְצְבָעִים מְנֻגָּדִים.
  • רְוָיָה גְּבוֹהָה - הַגְבָּרַת עֹצְמַת הַצְּבָעִים בָּאֲתָר.
  • רְוָיָה נְמוּכָה - הַפְחָתַת עֹצְמַת הַצְּבָעִים בָּאֲתָר.
  • מוֹנוֹכְרוֹם - שִׁנּוּי צִבְעֵי הָאֲתָר לְשָׁחֹר לָבָן.
  • הַשְׁתֵּק צְלִילִים - הַשְׁתָּקָה מִיָּדִית לַכֹּל הֲוִדְּאוֹ אוֹ הָאוֹדְיוֹ בָּאֲתָר.
  • הַסְתֵּר תְּמוּנוֹת - הַסְתָּרַת כֹּל הַתְּמוּנוֹת בָּאֲתָר.
  • עֲצִירַת אָנִימַצְיוֹת - הַשְׁבָּתַת הִבְהוּבִים וְאֵלֵמֶנְטִים נָעִים עַל הַמָּסָךְ.
  • הַדְגָּשַׁת רַחַף - הַדְגָּשַׁת אֵלֵמֵנְט סְפֵּצִיפִי בְּעֵת מַעֲבָר.
  • הַדְגָּשַׁת לְחִיצָה - הַדְגָּשַׁת אֵלֵמֵנְט סְפֵּצִיפִי בְּעֵת לְחִיצָה.
  • מַצַּב קְרִיאָה - תְּצוּגַת הָאֲתָר לְלֹא עִצּוּב וּלְלֹא תְּמוּנוֹת.
  • נִוּוּט מִקְלֶדֶת - נִוּוּט בְּעֶזְרַת מַקַּשֵׁי הַמִּקְלֶדֶת בֵּין הַקִּשּׁוּרִים/ הַכּוֹתָרוֹת/ הַכַּפְתּוֹרִים/ הַטְּפָסִים/ הַתַּפְרִיטִים/ הַתְּמוּנוֹת בָּאֲתָר.
  • קוֹרֵא מָסָךְ - הַקְרָאַת טֶקְסְטִים בָּאֲתָר עַל יְדֵי לְחִיצָה עַל הַטֵּקְסְט הַמְּבֻקָּשׁ.
  • מִיקְרוֹפוֹן - בִּצּוּעַ פְּקֻדּוֹת קוֹלִיּוֹת

שִׂימוּ לֵב

אָנוּ עוֹשִׂים מַאֲמַצִּים רַבִּים עַל מְנַת לְאַפְשֵׁר לְכֹל קְהַל הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בָּאֲתָר חֲוָיַת גְּלִישָׁה נוֹחָה וּנְגִישָׁה.
לַמְרוֹת זֹאת, יִתָּכֵן וּרְכִיבִים מְסֻיָּמִים בַּאֲתָר לֹא הֻנְגְּשׁוּ לְגַמְרֵי.
אִם מְצָאָתַם בְּעָיַת נְגִישׁוּת כָּלְשֶׁהִי, מֻזְמָנִים לְעַדְכֵּן אוֹתָנוּ וְאָנוּ נַעֲשָׂה הַכֹּל עַל מְנַת שֶׁבְּעָיָה זוֹ תִּפָּתֵר.

פִּרְטֵי רַכַּז הַנְּגִישׁוּת

שֵׁם: תבור אברהמי

טֵלֵפוֹן : 1-700-015-107

דוא”ל : info@equality.co.il

×
מתקשים לבצע פעולות באתר?

המדריכים שלנו כאן בשבילך

(השירות ניתן למחזיקי תעודת נכה/ הדור השלישי )


על מנת שמדריך יוכל להתחבר אליך למחשב


ניתן להוריד "התחברות מרחוק"


ANYDESK

מרכז רגש

המרכז הטיפולי "רגש" בבית דגן הוקם בשנת 2010 במטרה להעניק טיפולים מסובסדים לילדים בעלי צרכים מיוחדים ממשפחות מעוטות יכולת.

את המרכז מאיישים 15 אנשי צוות, בהם פסיכולוג, עובדת סוציאלית, 2 מרפאות בעיסוק, 2 קלינאיות תקשורת ועוד. לרשות הצוות המקצועי עומדים מגוון כלים טיפוליים, ביניהם: אומנויות, חדר סנוזלן, פסיכותרפיה, פסיכודרמה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, תרפיה במוסיקה, ג'ימבורי, ציור, תנועה, טיפול בבעלי חיים וגינון טיפולי.
רוב המטופלים הינם ילדים הנמצאים במסגרת הביתית ומגיעים למרכז לאחר שעות הלימודים על מנת להשלים פערים ולהתקדם מהר יותר, בהתאם למצבם.

הורי הילדים מקבלים במרכז מגוון שירותים נוספים: הדרכה וליווי אישי ומשפחתי; מידע והפניה לאנשי מקצוע ושירותים קיימים בקהילה (שירותי אבחון וטיפול); קבוצות תמיכה ומידע בהנחיית אנשי מקצוע ועוד.

בתחילת שנת 2014 עמדה מצבת הטיפולים במרכז על 500 ילדים בחודש, מהם 90% המקבלים טיפולים פרטניים.