אירוע ההוקרה השנתי של עמותת יד לילד המיוחד שהוקדש לתכנית "דירה בקהילה"

News Written By admin News Written On א, 05/31/2015 - 13:08

ביום ראשון 31.5.2015 התכנסו מאות אורחים וחברים לציון אירוע ההוקרה השנתי לפעילות עמותת יד לילד המיוחד, עמותה שהוקמה ע"י הורים להם ילדים עם צרכים מיוחדים ופועלת יחדיו ברחבי הארץ לקידום תוכניות העצמה וסיוע לילדים ומשפחות מיוחדות במסגרת הפרויקטים השונים שותפה עמותת יד לילד המיוחד גם למיזם " דירה בקהילה " מיזם אותו סיקרנו בעבר ואף זיכה את מובילו מנהל בית הספר שלומי אירם בשבחים רבים, "דירה בקהילה" הינה מרחב לימודי אחר וייחודי בו תלמידי בית הספר התומר מתמודדים באופן ישיר עם חיים עצמאיים בלב הקהילה.

בין מאות האורחים הגיעו לכבד חברי נשיאות העמותה , תושב העיר אריאל אלמוג, האלופים במיל גבי אופיר ויפתח רון טל , סמנכ"ל רגולציה של חברת חשמל אורן הלמן, וסמנכ"לית העמותה שאף הייתה אמונה על הפקת והובלת ערב זה הגב' טלי חייט אבירז, חברת מועצת העיר הגב' ציפי זילברמן וסגני ראש העיר.

נשות אגף החינוך המלוות את מיזם דירה בקהילה מיומו הראשון מנהלת אגף החינוך ד"ר ריבה קליין, מנהלת בתי הספר הגב' ריבה קליין, מנהלת מחלקת פרט הגב' טלי וקנין וקב"סית העירייה הגב' איריס פולק.

בין האורחים הנרגשים פגשנו גם את מנהלות בית הספר המיתולוגיות הגברות לאה גרינברג וחוה ארליך.

ריגשו את הקהל עד מאוד ילדי בית ספר התומר שפתחו את הערב בהופעה מקפיצה של להקת בקצב התומר בניהולו המוסיקלי של המורה אלכס, הראל נמרוד אומן החושים הנחה את האירוע בשילוב קטעים נבחרים ומיוחדים מהופעתו והסטנדאפיסטים המובילים בן בן והצמד אשכנזי ומלול הצחיקו את הקהל עד דמעות.

אורן הלמן הלמן סמנכ"ל רגולציה חברת חשמל אבא לליה ילדתו המיוחדת מתנדב בעמותה כחבר נשיאות ואף נשא בשמה דברים : למשפחות מיוחדות יש עלויות עצומות של אלפי שקלים בחודש והן חוות קשיים גדולים ברמה של השילוב בחברה ובעבודה. שוק העבודה לא מותאם להורים עם ילדים עם מוגבלות! בישראל יש 880,000 אנשים עם מוגבלות בגילאי עבודה ועוד 320,000 ילדים עם צרכים מיוחדים. ובסה"כ: 1.2 מיליון = 14% מהאוכלוסיה!!!

יש כ- 600,000 אנשים עם מוגבלות בישראל שלא מוכרים ע"י המוסד לביטוח לאומי.
הם לא מקבלים שרותי שיקום מהמדינה הם "נכים נפקדים" – הם "השקופים הכי שקופים

אנו מאמינים כי צמצום הפערים והשינוי החברתי יגיע מכיון החקיקה ובתחום זה אני פועל ללא לאות למען הילדים של כולנו.

גם ראש העיר יוסי שבו נשא דברים שיבח את פעילות בית הספר התומר בהובלתו של שלומי אירם וקבע בנס ציונה כל ילד נחשב ואנו כמערכת חינוך פועלים למען הילדים כולם.

שלומי אירם מנהל בית הספר ויוזם פרויקט זה ריגש את הקהל כשביטא במילים נוגעות את חיבורו האישי לילדי התומר לצוות ולהורים שביחד הצליחו להגשים את החלום הקמת הדירה, דירה שמעניקה לראשונה לילדי התומר אפשרות להתנסות בחיי עצמאות בפעילות פשוטות כגדולות שבשום מסגרת אחרת לא יכלו להתנסות בהם.

את האירוע חתם הזמר דוד דאור בשירתו השמימית שהביאה את הקהל למחוזות אחרים.

אירוע ההתרמה נעשה בשיתוף פעולה עם הורי בית הספר התומר בהובלת יו"ר הועד דודי בראלי והגב' אביגייל פרנקל, לאחר עבודה מאומצת של מספר חודשים סיימו את הערב שבעי רצון ונרגשים מהמעמד מהחוויה ומעצם העובדה כי מטרת הערב הושגה – מימון פעילות הדירה גם בשנת הלימודים הבאה.

1-june-51-june-9

 

 

 

 

 

1-june-1HATOMER-DRUMS