מבצע "רגעים שקטים"

News Written By admin News Written On ה, 07/17/2014 - 13:43

עשרות ילדים עם צרכים מיוחדים הוצאו תחת אש מישובי הדרום למרכז נופש ייחודי בצפון

מאות מתנדבים מכל הארץ פועלים בימים האחרונים ועד לרגעים אלו  להעברת  הילדים מאזור הלחימה למרכז הנופש של עמותת יד לילד המיוחד בחיפה ולאתרי נופש נוספים שנרתמו למבצע. בצפון מחכה להם להם צוות מקצועי מסור הדואג לכל צורכיהם עד יחלוף זעם .

מאיר אשכנזי , חובש קרבי שגויס בצו שמונה : מתוקף תפקידי כובש רפואת חרום, גם אני נמצא כעת בכוננות באזור הדרום. במצבים כאלה כאשר אתה כל הזמן בכוננות ויודע שאם חס וחלילה יקרה משהו תצטרך לצאת מהבית ולטפל במי שצריך טיפול, הדאגה למשפחה היא גדולה יותר. איך אשאיר אותם ככה לבד בבית? ומה יהיה עם בזמן שאהיה בחוץ יהיו עוד אזעקות? והעיקר: מה יהיה עם לוי הילד המתוק שלי? איך הוא יסתדר? כי הרי לוי הוא לא ילד רגיל, לוי הוא ילד מיוחד, ובמצבים כאלה ילד מיוחד מגיב אחרת מילד רגיל. וכמו בפעמים קודמות, כך גם הפעם, מיד כשהתחילו הטילים הגיעו גם המלאכים. ארגון יד לילד המיוחד שצלצלו והודיעו שיש 'נופשון' באזור הצפון לילדים מיוחדים לא רק שהודיעו אלא אפילו שלחו רכב לקחת את לוי מהדרום לצפון. ועכשיו קיבלתי טלפון מלוי, והוא מספר לי כמה שכייף לו וטוב לו. הוא היה נשמע פשוט מאושר!!!! תודה היא מילה בת ארבע אותיות אבל היא מחביאה בתוכה הרבה מאוד!!! אז כל שנותר לי להגיד למלאכים של יד לילד המיוחד זה מילה אחת קטנה אבל גדולה מאוד: תודה!

שרה ליפש מנהלת המלונית ובעצמה אימא לילד עם צרכים מיוחדים : כאימא לילד מיוחד אני יודעת כמה מאתגרת המציאות היומיומית אחת כמה וכמה בימי מלחמה ,זה נכון שהם כעת "לבד" לא ליד משפחתם הגרעינית אבל זו הדרך שלנו להקל על האמהות על הילדים ועל המשפחה כולה בימים קשים אלו .הם עטופים פה בהרבה חום אהבה ונתינה אין סופית, מהרגע שהם קמים 5-6 בבוקר ועד שאחרון הנרדמים ב 23-30 בלילה מאכילים,רוחצים,משחקים צופים בסרטים ועוד