פתיחת שנת הפעילות של תכנית המלגאים הייחודית

News Written By admin News Written On ה, 11/19/2015 - 11:39
ביום חמישי האחרון נפתחה תכנית המלגאים של עמותת 'יד לילד המיוחד' בשיתוף מפעל הפייס והרשויות המקומיות , בהשתתפות 50 סטודנטים וסטודנטיות אשר עברו תהליך מיון והשמה, ועתידים לחנוך בשנה הקרובה ילד או ילדה עם צרכים מיוחדים מאזור נס ציונה ורחובות.
במסגרת תכנית המלגאים מגיעים הסטודנטים לבית המשפחה פעמיים בשבוע, מסייעים ומלווים את הילד על פי תכנית אישית המותאמת לכל אחד בהתאם לצרכיו, כאשר רוב הסטודנטים בתכנית הינם סטודנטים מתחום החינוך המיוחד עם ניסיון ורקע בעבודה עם ילדים עם צרכים מיוחדים.
בנוסף, מעניקה התכנית מגוון פעילויות קבוצתיות למשתתפים ובני משפחותיהם, הכוללת: מסיבות בחגי השנה, ימי כייף בחופשות, וכן סיוע ותמיכה להורי המשפחה ולמשפחה כולה, בליווי מקצועי של אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי בעיר.
השנה, בעקבות הצלחת התכנית בשנה הקודמת והביקוש הרב שנוצר, הורחבה התכנית לסטודנטים נוספים, הודות לתמיכתם של חברת ספוטאופשיין, מפעל הפיס, המרכז האקדמי פרס והרשויות המקומיות.
"תכנית זו הינה עליית מדרגה במטריית השירותים הניתנים לילדים עם הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם" אומר מנכ"ל העמותה הרב מנחם בליניצקי, "אנו תקווה ושאיפה להמשיך ולהרחיב את התכנית לערים נוספות בארץ".